Alla inlägg den 5 februari 2008

Av Marie Grinde - 5 februari 2008 12:41

Nu är jag hemma i Härjedalen igen,är hemma hos pappa nu i Hede,åker hem till Sveg ikväll.


Resan hem gick bra förutom att magen höll på att krångla lite då o då,kanske inte så kul på ett tåg men vad skulle jag gjort. Hade svårt att somna på tåget så det ska bli skönt att sova i en säng inatt. Tåget blev fullproppad i Stockholm,sen klev typ alla av i Gävle,så då blev det lugnt o tyst igen =) Bytte till buss Östersund o nu sitter man här.


Vad handlade jag nere i Halmstad egentligen?!

Hmm..byxor,linne,jacka,fleccejacka,benvärmare,unde
rkläder..undra om det var något mer?! Tror nästan inte det såfall var det småsaker men jag handlade över 2000,jag vet inte riktigt exakt hur mycket men jag är typ pank nu iallafall,men något måste man ju unna sig med då man är på "semester".


Idag fyller Nora 5 år,ska till henne senare o gratta henne. Ett stort grattis till fasters charmtroll =)


Tack för en härlig vecka nere i Halmstad =) Längtar redan till nästa gång =)


Lyssnar på mp3skivan som du brände till mig,tack =) Tack för att du hjälpte mig med kameran oxå så den funkade o visade mig hur den funkade,tack för allt =)





Ovido - Quiz & Flashcards