Alla inlägg den 9 februari 2010

Av Marie Grinde - 9 februari 2010 15:40

Tisdag den 9 februari. För en månad sen fyllde man år o Lars-Kristerz var på folkan o spelade o det var rally här i Sveg. Tror jag sov sammanlagt 5 timmar den helgen,fest-jobb-fest-jobb. Men en rolig o trevlig helg var det iallafall :)


Idag är jag ledig,så idag vaknade jag 10.45,härligt,men det kändes som om jag skulle behöva mer sömn ändå men man kan ju inte sova bort hela dagen. Idag har jag pluggat lite grann o det blir flygande jakob med banan o ris till middag *mums*


Imorrn blir det middag med bästa Linda :)


I lördags blev det middag,taco hos Linda o seda en liten drinkkväll med piggelin o pina colada. Trodde piggelin var godare men pina coladan låg högst på topp under lördagen,men vi saknade rosa pantern,den får bli i mars istället :) Fernanoz väntade på folkan men dom ligger ju inte på topp precis om man säger så o dom lockade mest äldre 50+ kan man säga,så det var inte så kul precis,kunde haft roligare. Förfesten var bäst denna gång :)


Söker en händig karl med borr/skruvdragare som kan sätta upp mina hyllor ;)


Snart alla hjärtans dag o man är fortfarande ensam så det får bli en romantisk fika med Elin på jobbet istället,två singeltjejer på jobbet med en varsin vaniljhjärtan i handen ;)


Man ska inte tro på vad alla säger.. Usch blir så irriterad ibland!






Ovido - Quiz & Flashcards