Direktlänk till inlägg 28 april 2008

Måndag

Av Marie Grinde - 28 april 2008 13:02

Fredagen skulle jag o Linda ta nåt glas vin o ta det lugnt,men det hela slutade med att vi gick till Johan på fest o sedan hamnade vi på knuten o jag blev inte direkt nykter den kvällen kan jag lova..men shit happens,sånt som händer ibland =P  På knuten var det en trubadur som spelade,han som var med i bonde söker fru, Ulf =)


Lördagen sov jag typ hela dagen,gick på knuten o käkade lite tillsammans med Linda o sedan var det bara att gå på kondis o jobba o då var man inte precis 100 om jag säger så,det syndes ju på mig oxå,men jag säger bara en sak,tur att jag bara hade städningen den dagen. På kvällen gick jag till Linda o kollade på körslaget,åt pizza o tog det anmält lugnt.


Söndagen bestod av tvätt o städning,efter allt var klart gick jag till Maria en stund o hälsade på,sedan var det bara att gå hem o fixa lite mat o ner på konsum o handla.


Ihelgen kanske man ska ner till Värmland till mamma o syrran,beror på om jag får ledigt vill säga =) mamma fyller ju år nästa vecka. Då blir det nog en hel del shopping för min del,iallafall skor (tag 3 betala för 2)


Snart slipper jag städningen,ska bli väldigt skönt =)


Vad coolt,en kompis ifrån Hede är med i Frusna män söker kärlek,hoppas det går bra för henne,håller tummarna =)


Vad jag hatar alfakassa o ams ibland,det blir krångel hela tiden med dom o så fattar jag inget heller..suck..


Den personen jag kunde prata med om allt,finns inte längre i min närhet,vi har tappat kontakten kan man säga,det känns som det iallafall,men varför?!


Jag måste börja ta o röra på mig lite mer,undra om jag ska börja gå brorundan någon gång i veckan,men det är inte så kul att gå ensam. Det har jag funderat länge på men har aldrig haft någon ork för det men nu ska jag ta mig i kragen o börja gå någon gång i veckan iallafall..


Vad händer på valborg?



 
 
Ingen bild

Emelie

28 april 2008 15:07

Bara att höra av dig om du behöver gåsällskap :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marie Grinde - 4 augusti 2011 10:50

Det var länge sen jag skrev nu och ärligt talat så har jag inge lust att blogga längre.. men jag ska väl skriva några rader nu när jag ändå är igång.   Den 14-16 oktober tar Linda och jag bussen ner till huvudstaden där vi kommer tillbringa två n...

Av Marie Grinde - 13 april 2011 13:43


Våren är kommen,snöhögarna blir mindre och mindre,vägen är bar,mc knuttarna börjar komma fram,fåglarna sjunger sin visa,solen tittar fram och graderna stiger.   Det var ett tag sen jag skrev här nu,men det har inte hänt så mycket i mitt liv dom s...

Av Marie Grinde - 8 mars 2011 22:54

Efter två månader har dom äntligen rivit centrumkiosken.   Varje dag sen den 12 december,eller minns jag fel? :)   Ihelgen har jag varit nere i Boxholm hos den jag gillar mest,helgen har varit helt underbar men den har gått för fort,hoppas da...

Av Marie Grinde - 22 februari 2011 23:13


Bloggar fast jag inte har något vettigt att blogga om denna gång.   Datorn är inte riktigt frisk nu,den lever sin egen lilla värld ibland,hur seg som helst och sen stängs den av efter en blå skärm med en massa text på som jag fattar nada utav. Hj...

Av Marie Grinde - 3 februari 2011 22:14


Snart är det alla hjärtans dag och då får många höra tre ord som är magiska, "Jag älskar dig", och dom orden kan du även visa genom kommunikation, ditt kroppsspråk och genom dina handlingar. Ibland behöver du bara ge en kram eller beröra din älskade ...

Ovido - Quiz & Flashcards