Alla inlägg den 20 juli 2007

Av Marie Grinde - 20 juli 2007 18:56

Igår var det rixfm festival. Mycket folk o vädret var fint. Sofia "soffipropp" Wistam var programledare o någon till sedan var det Da buss, Ramsells,Nicklas Whalgren,Bosson,Emilia,Velvet,September o Ola som uppträde. Shit asså vad kort Emilia var,kortare än mig skulle jag kunna tro o hon var kass =P Båst var ju såklart Ola o det syndes för då började alla trängas o ha sig. Trodde inte att Bosson var ifrån Sverige,men det var han,från Göteborg tillomed,det hördes på dialekten.

Jag skulle knäppa kort men jag såg senare att filmrullen var slut så det blev inte så många kort,inga på Ola =( Dom här bilderna här nedan har jag hittat på nätet =P

Vill till Göteborg då det är rixfm festival där oxå för då kommer ju Erik,Danny,Martin Stenmark o en massa andra dit =)


Var hos vetrinären idag,det var inte så farligt som vi trodde,det var efter vaccineringen tydligen,det brukar bli så ibland då så nu har hon medincin som Festis ska ta i 8 dagar morgon o kväll. Varför skrattar alla då man säger att hon heter Festis?!


Nu är man ledig i 3 dar *gött* så ihelgen blir det bara lugnt,städa kanske o sola om det är fint väder *hoppas* Snacka om vad lugnt det var idag på jobbet,det är ju även marinfestivalen ihelgen,kanske därför det var lugnt plus att det var strålande sol hela dagen.


Den 22 augusti funderar jag på att åka hem till Hede plus att det är avslutning på ön. Hoppas jag får ledigt bara.




Ovido - Quiz & Flashcards