Alla inlägg den 8 juli 2007

Av Marie Grinde - 8 juli 2007 22:25

Då är man jobbat hela helgen ungefär 9½ timme varje dag...pust..  Mycket på jobbet kan jag lova tack vare vädret...Just nu är det storm,har varit det sen igår kväll tror jag.. Imorrn ska man upp o jobba 9.15 igen..


Då jag kom hem o tog av mig skorna kliades det mycket på insidan av foten (mellan stortån o hälen), hmm..märkte att jag hade två knölar där eller rättare sagt jag har det nu.. Vet inte vad det är om det är typ knutar eller något liknande. Mamma har haft det förr i flera år men hon operade bort det. Vad kan det vara?

  

Dennis "Vart kommer du ifrån? Du har en härlig dialekt"

Aron "Varför har du mens?"

Aron "Dom är ju inte så stora"

Jag "Jag har aldrig sett några tågar åka förbi här"

Turist "Vart ifrån Norge kommer du?"



Ovido - Quiz & Flashcards