Alla inlägg den 19 juli 2007

Av Marie Grinde - 19 juli 2007 11:33

Ännu en gång har Festis tagit ner en blomma o krukan gick sönder..Nu har jag ingen mer kruka så jag tog en bunke o la den i,man tager det man haver. Orka plantera om den nu.


Ringde vetrinären angående ett sår som Festis har o 8.30 imorrn är tiden,men kommer Aron ta ledig då eller inte?! Tror inte jag iallafall för jag ringde till han o sa det att han måste ta ledigt imorrn,vad fick jag för svar? "Jag kan inte då,fatta jag kan inte då,det är ju timanställning så jag missar ju" Jaha tänkte jag,man kan ta ledigt ändå. Så vi får väl se.


Ibland känns det som om jag inte har en pojkvän alls. Vi ses inget,vi ses bara om kvällarna efter 22-tiden,hur kul är det egentligen? Man börjar undra varför jag flyttade ner hit,förstod att det skulle bli så här. Längtar hem ibland.


Idag är jag ledig ifrån jobbet så idag blir det städning o tvättning o sen ikväll blir det Rix fm festival =)


Vad har jag gjort med mitt pekfinger?  Har ont i det juh. 


Det här är sämsta sommaren jag har varit med om som jag kan minnas,regn regn o blåsigt hela tiden,vart är solen egentligen? 




Ovido - Quiz & Flashcards