Alla inlägg den 12 juni 2009

Av Marie Grinde - 12 juni 2009 22:59

Nu är man i Hede i Pärs nya lägenhet. Så får se hur det går att sova i en helt ny lägenhet inatt. P o N har gått o lagt sig redan o snart blir det min tur känner jag *gäspar*


Har varit upp till P o M,tagit upp alla mina saker upp i förrådet o om två veckor kommer mina blommor o lådor till Östersund,resten hämtar jag då jag flyttar i oktober. Får se om min bokhylla håller till dess,kanske måste skrota den helt o hållet om det inte går att limma ihop där det har lossnat o så.


Imorrn ska vi barn gå igenom saker som pappa hade tänkt o slänga o kolla om det är något vi vill ha eller inte. Sen mot kvällen blir det grilltjejfest =D


Ikväll har jag hjälp P skruva ihop sängen,hjälpt han sätta upp spegeln,tappat upp ett bad till N o läst två sagor för henne. Kändes att min röst inte var van att läsa, eller så blev det så för att jag var ute inatt o pratade med T.


~Förlåt~Funderar~Trötter~Saknar~Tänker~Gäspar~


Ovido - Quiz & Flashcards