Alla inlägg den 11 juni 2009

Av Marie Grinde - 11 juni 2009 15:41

Vad jag hatar alla dess rubriken hit o dit, varför ska man skriva det hela tiden?


Tack för att du lyssnar då jag vill prata om saker o ting, då jag känner mig nere o då jag känner mig toppen. Tack för alla råd o förklaringar o allting,  tack för att du finns där när jag vill prata.


Nu har jag jobbat min sista dag i veckan så nu har jag gjort helg :) Igår fick vi besök på djungelhuset utav ett storsjöodjurmaskot, eller vad det nu heter =P Det har varit skolor där hela veckan så det har varit en hel del att göra o idag var det några andra nissar som var där ifrån olika företag men det har gått bra iallafall.

Morgan o Marcus vill att jag ska lära mig kassorna flytande så dom kan få vara lediga en hel helg nån gång så jag får typ hålla koll på allt, men det kommer nog gå bra då den helgen kommer :)


Imorrn ska jag hem till Hede o plocka o packa lite av mina saker o på lördag blir det grillning med alkohol o skratt med goda vänner, så det ska bli trevligt fast inte vädret håller i sig,men man kan ha lika kul ändå =D


Ena sidan av mig är glad o uppåt medans andra sidan är lite nere o ledsen. Varför?


Längtar till oktober

Funderar


Ovido - Quiz & Flashcards