Alla inlägg den 2 juni 2009

Av Marie Grinde - 2 juni 2009 23:05

Varför ska alla ha så bråttom med allt för?


Massor med tankar som åker upp o ner,ner o upp hela tiden. Vet ingenting längre,vet jag ens vad jag heter snart?! Vad vill jag göra o hur?


På fredag blir det jobb på papegojan o då är det även student så jag antar att det kan vara en hel del att göra då,men pengar pengar :)


Idag var jag o Pär på en trafikskola o skrev in oss på en handledarkurs,så 1 juli blir det kurs o sen blir det farligt varning i trafiken =P


Varför ska alla skaffa sig nya frisyrer,vill oxå göra något nytt med mitt hår,Förslag? Sugen på att göra bruna o röda slingor igen,men dom åker ju bort så fort..suck.. Men jag trivdes bra i det.


Vill ha ett fast jobb med fasta tider så man kan planera in saker o ting.


Ovido - Quiz & Flashcards