Alla inlägg den 13 december 2009

Av Marie Grinde - 13 december 2009 19:47

Tredje advent o det är lucia men inget lussande för min del o ingen lucia har jag sett. Jag minns då man gick i förskolan,grundskolan o gymnasiet då det var lucia. Man längtar tillbaks till skoltiden ibland.


Nu är man i Hede o jag hade hoppas på att få övningköra med det är sig likt,det blev ingen övningkörning för min del,vilket jag nästan förstod men då ska ni inte fråga hela tiden heller om varför jag inte får något körkort,för jag övningkör bara i skolan för ingen annan har tid eller lust. Suck..

Har suttit barnvakt till Tindra o en sjuk Isabelle idag oxå o sen efter Isabelle fick sova ute ett tag så piggnade hon till o hon äter allt,hon äter det som inte jag äter tex oliver.


Kollade på lite gamla kläder igår som jag hade förr då jag var mindre o jag fick på mig tre kjolar som jag hade då jag var ungefär 6-8 år men dom satt lite tajt men man kan ju undra om jag inte har vuxit något sen dess? =P


Nu har jag beställt en almanacka "Majzan´z kaos", eller gjort klart den iallafall men jag har inte betalt den än,ska göra det slutet av veckan.


Imorrn åker jag tillbaks till Sveg o då väntas jobb hela veckan :)



Ovido - Quiz & Flashcards