Alla inlägg den 6 december 2009

Av Marie Grinde - 6 december 2009 18:50

Andra advent o andra ljuset tänt o tiden bara rinner iväg o snart är det nyårslöften som gäller. Har du någon nyårslöfte?


Jag vet redan vad jag ska ha för kläder på mig på julafton o juldagen =P


Elvis har lärt sig en ny sak,upp på stolen,sen upp på fönsterbrädan o ner med blommorna o ljusstaken o då blir inte tant Marie glad på han men hoppas han har lärt sig en läxa nu iallafall. Ikväll tog Linda o jag ut han i koppel oxå så han fick leka lite i snön o det gillade han,han måste vänja sig nu när han ska bli ute katt då han flyttar hem till Linda o David igen.


Ledig imorrn så då blir det städning o plugg i högsta hugg,ska även försöka gå o kolla på en present. Jobb tisdag o onsdag o sen ledig torsdag så då blir det simning,körning o plugg som gäller o sen jobb på fredag igen o sen åker jag till Hede över helgen kanske.


I fredags blev det fredagsmys med chirre o dirre med idol på tv o senare kom Andreas men tråkigt att jag var tvungen att jobba hela helgen o lämna han ensam :( Men lite tid fick vi ihop iallafall o jag är glad att du kom fast det inte var beräknat :) o nu ses vi inte på ett tag *snyft*



Ovido - Quiz & Flashcards