Alla inlägg den 3 december 2009

Av Marie Grinde - 3 december 2009 21:42

Tre veckor kvar tills tomten kommer med alla klappar,men ger han mig det som jag önskar mig mest av allt? Tror inte det,för det hänger på mig som jag nämt tidigare.. *hoppas* o han säger inästan ngenting..


Ögat är bättre o jag har jobbat fyra timmar på min lediga dag,men det är bra så jag får lite pengar så jag kan åka till dig o imorrn blir det jobb hela dagen =D


Nu är julen planerad o klar om jag får ledigt dom dagarna vill säga men det brukar kunna ordnas.

Dagen innan julafton åker jag in till Östersund o möter upp mamma,bror o syrran o hela gänget där o då blir det att shoppa dom sista julklapparna o möjligtvis käk på eastern palace brukar vara tradition just då.

Julafton tillbringas hos bror,Madde o barnen tillsammans med en lagom stor klunga folk :)

Juldagen består av jullunch hos pappa o Malin i Nysätern o sedan åker man till Sveg o festar loss på folkan o dans till potatisarna tillsammans med syrran,kusin o Madde. Någon mer som vill med?  Ju mer desto roligare =D Men jag hoppas på att det är disco oxå o inte bara dans.

Annandagjul kommer Andreas hit o bara mys resten av helgen =)


Fredag imorrn o kvällen väntas med idol o vin med Luddan :) Annars blir det jobb hela helgen o Nästa helg är man ledig så då blir det nog en tripp till Hede så man kan övningköra lite så man blir ännu bättre =D


Natti natt sweet dreams !



Ovido - Quiz & Flashcards