Alla inlägg den 3 mars 2008

Av Marie Grinde - 3 mars 2008 12:21

Tiden går fortare o fortare,det är redan mars månad nu,det var inte alls länge sen det var jul o nyår,ojojoj vart tar tiden vägen egentligen?!


I fredags var man bara hemma o kollade på tv o i lördags jobbade jag hela dagen o sedan var det partyparty.

Gick o hämtade Linda,sedan gick vi hem till mig,då Elin,Linnea,Iza och Johanna kom. Var hos mig ett tag o drack o kollade på melodifestivalen o pratade. Åkte sedan hem till Wabba,där var det lite mer folk o där fick jag bonga en cider (3 klunkar tog jag på en xider=))

Sedan åkte vi på folkan där fick jag både kommentarer o raggningsrepliker, bla om pimpim godis =P


Kul hade jag iallafall,men det var lite synd att det var mest äldre ute o att det inte fanns något discorum. Det var hur många som helst som kände igen mig men jag kände knappt igen dom,det är väl så då man jobbar på kondis o man har många kunder men dom känner igen en.


Jag kanske ska få en lite kissemiss i påskveckan,Siri heter den o kommer från Torsby,hur söt o gullig som helst. Men hur blir det egentligen i påsk?! Ska jag till Nysätern eller ska jag jobba?




Ovido - Quiz & Flashcards