Direktlänk till inlägg 23 oktober 2008

Östersund

Av Marie Grinde - 23 oktober 2008 18:46

I tisdags åkte jag till Östersund för arbetsintervju,det gick rätt bra måste jag säga,han lät väldigt positiv o allting,så det är bara att hålla tummarna o hoppas på det bästa.

Efter intervju gick jag på o tog en smörgås på busstorgets kiosk,satt där ett tag o mot 17-tiden gick jag till Morgan på hans jobb för jag fick långtråkigt. Sedan blev det bara lugnt framför tv.


I onsdags (igår) träffade jag Angelica på stan,vi gick o käkade kebab o pratade en massa gamla minnen om allt o ingenting,sedan gick vi på stan o kollade i lite olika affärer o sist men inte minns kulglass på kärnan =) Det var sjukt kul att träffa dig igen efter alla dessa år. Hoppas vi ses oftare nu efter denna gång.

Sen tog jag bussen hem till Morgan,fick träffa Lukas då oxå,en riktigt glad prick o inte ett dugg blyg så det var kul.


Idag träffade jag Malin på stan,gick o fikade på törnes,träffade även Johanna där =) satt där ett bra tag o pratade om det nya o gamla minnen från skoltiden. sedan åkte vi på  ixo house o kollade läget o sedan hem till henne,kollade på lite kort från skoltiden. Vilka minnen man har från skolan,glömmer det aldrig. Vi borde träffas alla snart igen.

Sedan tillbaks till Torvalla,gjorde lite mat till Morgan o Lukas tills dom kom hem,Markus fick även mat =)

Morgans mamma kom förbi en sväng,det var kul att träffa henne.


Imorrn kommer Peter o Madde hit,så då blir det väl att träffa dom en sväng. Vilken tur att man har något att göra dom här dagarna då han jobbar =P


På lördag kommer Pär o Nora hit,ska träffa dom o sedan liftar jag med dom hem till Sveg för nästa vecka blir det jobb som gäller,söndag-söndag utom fredag,det kan behövas =)



 
 
Kristina

Kristina

23 oktober 2008 19:22

men hallå! Nu hänger ja inte med, har du skaffat karl?:)

http://mysteria.blogg.se

 
Kristina

Kristina

24 oktober 2008 16:12

nej men va roligt Marie! Hur gick allt de till då:)

http://mysteria.blogg.se

 
Camilla

Camilla

24 oktober 2008 21:33

Oj oj.. här går det undan Marre ;) vad kul!
Ta det lugnt =)
kramis

http://www.camillamedc.blogg.se

 
Kristina

Kristina

24 oktober 2008 21:44

va skojj för dig!!!=)

http://mysteria.blogg.se

 
Ingen bild

plumbergirl

30 oktober 2008 18:48

Du e utmanad din kärlekskranka kvinna;) Läs min blogg

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marie Grinde - 4 augusti 2011 10:50

Det var länge sen jag skrev nu och ärligt talat så har jag inge lust att blogga längre.. men jag ska väl skriva några rader nu när jag ändå är igång.   Den 14-16 oktober tar Linda och jag bussen ner till huvudstaden där vi kommer tillbringa två n...

Av Marie Grinde - 13 april 2011 13:43


Våren är kommen,snöhögarna blir mindre och mindre,vägen är bar,mc knuttarna börjar komma fram,fåglarna sjunger sin visa,solen tittar fram och graderna stiger.   Det var ett tag sen jag skrev här nu,men det har inte hänt så mycket i mitt liv dom s...

Av Marie Grinde - 8 mars 2011 22:54

Efter två månader har dom äntligen rivit centrumkiosken.   Varje dag sen den 12 december,eller minns jag fel? :)   Ihelgen har jag varit nere i Boxholm hos den jag gillar mest,helgen har varit helt underbar men den har gått för fort,hoppas da...

Av Marie Grinde - 22 februari 2011 23:13


Bloggar fast jag inte har något vettigt att blogga om denna gång.   Datorn är inte riktigt frisk nu,den lever sin egen lilla värld ibland,hur seg som helst och sen stängs den av efter en blå skärm med en massa text på som jag fattar nada utav. Hj...

Av Marie Grinde - 3 februari 2011 22:14


Snart är det alla hjärtans dag och då får många höra tre ord som är magiska, "Jag älskar dig", och dom orden kan du även visa genom kommunikation, ditt kroppsspråk och genom dina handlingar. Ibland behöver du bara ge en kram eller beröra din älskade ...

Ovido - Quiz & Flashcards