Alla inlägg den 20 oktober 2008

Av Marie Grinde - 20 oktober 2008 12:01

Imorgon ska jag på arbetsintervju igen,verkar gå rätt bra för min del nu på den delen så det är ju bara att hoppas på det bästa oxå. Så imorgon bär det av till Östersund o jobbet är på adrito som telefonförsäljare,kanske inte mitt yrke precis men vi får se hur det går.


Resten av veckan blir jag i Östersund,åker hem på lördag igen. På onsdag ska jag träffa Angelica o på torsdag ska jag träffa Malin. Det var länge sen man träffade dom så det ska bli kul,gå o fika o prata en massa gamla roliga minnen o även nya =)


Under förra veckan har jag känt mig lite dålig o i torsdags kväll visade det sig rejält iallafall,ont i halsen o näsan rann hela tiden,kunde kanppt prata. Det var lika i fredags men jag jobbade ändå men gick på apoteket innan o handlade en massa saker så ihelgen blev det lite bättre o bättre är det nu oxå,men fortfarande lite förskyld men man får se till att klä på sig riktigt med kläder då man ska ut så det inte blir värre igen.


Just nu är jag på bibblan,ska skriva ut lite papper till arbetsförmedlingen angående intervju så man får bidrag dit,sen måste jag på jobbet för att lämna mitt lönepapper o hemma rullar tvättmaskinerna för fullt o sen blir det städning. Känns som om jag har hela dagen full med sysslor. Har även varit på dollar en sväng.



Ovido - Quiz & Flashcards