Alla inlägg den 1 oktober 2008

Av Marie Grinde - 1 oktober 2008 22:28

5 saker i min frys

* Kroketter
* Korv
* Köttfärs
* Bröd
* Kyckling


5 saker i min garderob

* Tröjor
* Byxor
* Kjolar
* Klänningar
* Galljar

5 saker i mitt badrumsskåp

* Tandborste
* Tandkräm
* Smink
* Tops
* Örhängen

Av Marie Grinde - 1 oktober 2008 19:17

Idag fick jag åka gratis buss =D är nämligen i Hede nu,ska till arbetsförmedlingen imorrn på reketyrträff elerl vad det nu heter..suck..


Snart får jag besked ifrån Branäs om jobbet,jag vet inte riktigt vad jag ska tro om det blir ett ja eller ett nej,vi får vänta o se helt enkelt.


Snart har ett år gått sen jag flyttade till Sveg igen o även ett år på kondis då =)


Inatt började det brinna på härjeåns kontor,måste varit en stor brand för dom har hållt på hela dagen att släcka den. Så personalen där hade träff på kondis idag.


Det var ett tag sen man jobbade under lunchen så igår när jag jobbade o skulle ta ur disk ur maskinen så slog jag i pannan i diskmaskinen *aj* sen så skulle jag ha vatten i en låda för bestick o under tiden gick jag in i köket o fixade lite där så jag glömde ju bort vattnet så när jag kom in i diskrummet så var det vatten över hela diskbänken *ojdå* =P Karolina blev lite förvånad igår på mig när jag svor för tallriken var för varm =P hehe..


Imorrn kanske man ska gå på dollar o inhandla lite nya gardiner,det behövs alltid =)


Det blir bara kallare o kallare ute nu o mörkare,snart kommer snön men idag har det regnat precis hela dagen.


I fredags var det 15 år jubileum på knuten,förfest hos Maria o där var det lite klasskompisar åt henne plus jag,Emma,Pia o Tomas =)


I lördag jobbade jag o på kvällen blev det film kväll tillsammans med Emma,Tomas,Jannice,Sara o Melle. Vi hyde 2 filmder ifrån ok men filmerna ville inte funka via datorn så vi laddade ner en film istället.


Nästa helg är det "stavfest" hos Maria oxå =P sen är det halloweenfest,kommer bli kul,längtar redan,det var ett tag sen man festade rejält o då ska man se till att vara ledig dagen efter oxå =P




Ovido - Quiz & Flashcards