Direktlänk till inlägg 13 oktober 2008

Kärlekens årstid

Av Marie Grinde - 13 oktober 2008 12:23

Nu har jag äntligen fått tid för tatuering,men det är ju ett tag dit men tiden går ju så fort,så man hinner väl inte ens blinka förän den dagen kommer =P Det blir en tribal som jag ska ha mellan skuldrona iallafall =)


Grattis kusse Anna på din dag,hoppas du får en underbar o fin dag med massa med presenter. Synd att vi inte kunde ses på din håltimme men det kommer väl fler tillfällen hoppas jag =)


Just nu sitter jag på bibblan o kollar läget lite grann lite här o där o självklart måste man passa på att skriva en blogg under tiden,det kan man ju inte missa.


Det sägs att hösten är kärlekens årstid,det kan jag hålla med om. Fjärilar i magen o allting =)


I fredags tog jag bussen till Östersund,det började bli nervöst redan då jag satte mig på bussen men väl framme i stan så gick det över,det var ju inte så farligt egentligen,men det är ju alltid nervöst första gången. Du kom på din hoj o hämtade upp mig "oj,åka hoj redan,jag som inte har några kläder eller nånting med mig för det" tänkte jag men det gick bra ändå,det var ju inte så långt vi skulle åka.


Lördagen skulle jag åka hem men du erbjöd mig att stanna kvar till söndag plus att du erbjöd mig skjuts hem då oxå. Så lördagen bestod mest av filmtajm o mys hela dagen lång.


Söndagen var det bara att kliva upp med  tuppen för runt 7 tiden bar det av mot Sveg på hoj,för jag skulle börja jobba 9.30.Som tur var så fick jag låna varmare kläder av dig för turen,du klädde på mig precis som ett litet barn,mysigt =)  Hojturen var lite kallt men allt gick bra förutom att ryggsäcken öppnade sig så mina jackor flög ur,men ni släppte av mig först på jobbet,så ni kunde hämta mina jackor sen.


Saknar dig,men vi ses ju snart igen =)


Tack Sara för att du kunde passa siri.


 
 
jennie

jennie

13 oktober 2008 12:53

åå vill med tatuera mig, men har fullt upp hela tiden så känns som man aldrig har tid :/

http://trollunge.blogg.se

 
Camilla

Camilla

13 oktober 2008 13:03

Hej! Ja tårtan blev jätte bra... och god :)
Du måste berätta mer om *** som du träffade i helgen ;) Ni ska träffas igen alltså :)Hoppas allt är bra. Kramis

http://www.camillamedc.blogg.se

 
madde

madde

13 oktober 2008 13:35

Så mysigt att vara lite småförälskad ;)

http://mhaglund.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marie Grinde - 4 augusti 2011 10:50

Det var länge sen jag skrev nu och ärligt talat så har jag inge lust att blogga längre.. men jag ska väl skriva några rader nu när jag ändå är igång.   Den 14-16 oktober tar Linda och jag bussen ner till huvudstaden där vi kommer tillbringa två n...

Av Marie Grinde - 13 april 2011 13:43


Våren är kommen,snöhögarna blir mindre och mindre,vägen är bar,mc knuttarna börjar komma fram,fåglarna sjunger sin visa,solen tittar fram och graderna stiger.   Det var ett tag sen jag skrev här nu,men det har inte hänt så mycket i mitt liv dom s...

Av Marie Grinde - 8 mars 2011 22:54

Efter två månader har dom äntligen rivit centrumkiosken.   Varje dag sen den 12 december,eller minns jag fel? :)   Ihelgen har jag varit nere i Boxholm hos den jag gillar mest,helgen har varit helt underbar men den har gått för fort,hoppas da...

Av Marie Grinde - 22 februari 2011 23:13


Bloggar fast jag inte har något vettigt att blogga om denna gång.   Datorn är inte riktigt frisk nu,den lever sin egen lilla värld ibland,hur seg som helst och sen stängs den av efter en blå skärm med en massa text på som jag fattar nada utav. Hj...

Av Marie Grinde - 3 februari 2011 22:14


Snart är det alla hjärtans dag och då får många höra tre ord som är magiska, "Jag älskar dig", och dom orden kan du även visa genom kommunikation, ditt kroppsspråk och genom dina handlingar. Ibland behöver du bara ge en kram eller beröra din älskade ...

Ovido - Quiz & Flashcards