Direktlänk till inlägg 26 juni 2008

Värmland o midsommar

Av Marie Grinde - 26 juni 2008 17:52

Midsommaren är över..ojojoj vilken helg..


Fredagen var det dans runt stången i Torsby,men det var så sent så vi var inte där tills allt slutade sedan blev det tre rätters middag hos mamma tillsammans med Ulf,Kenneth,Pär,LindaB,Julia o Oscar. Efter vi hade ätit kom Fredrik,Danne,Patricia o Jasmine förbi. Då blev det en massa snack om allt o ingenting,vi spelade kubb o sedan gick jag,Patricia o Jasmine på faktoriet,men vi hittade inte vägen dit o grabbarna hittade vi inte heller,så vi stannade lite bilar o frågade o sedan fick vi lift ner dit =P men grabbarna var inte där men det var full fart där ändå o kul hade vi o en massa ragg fick vi efter oss oxå,Nu har jag kommit på en ny raggningsreplik "jag fyller år idag" =P

Sedan ringde vi till Fredrik o frågade vart dom var men dom var ju hemma i Vitsand redan så då frågade vi någon som var chafför om vi fick lifta med dom dit o det fick vi. Fredrik o jag kollade på film ett tag o tillslut somnade vi i soffan,medans Danne o Jasmine tog sig ett nattdopp i sjön,vilket vi skulle göra oxå,men vi somnade istället.


Lördagen fick LindaB o Pär hämta mig i Vitsand runt 13-tiden. Då var det bara att åka hem till mamma o duscha,sova o fixa ordning sig igen för vi skulle upp till Bada hos Pär o LindaB på middag tillsammans med mamma,Ulf,Kenneth o Rojne. Efter maten sjöng vi idol spelet o sedan åkte vi husbil runt Torsby o sedan till Torsbycamping där det var 40+,tråkigt vill säga.


Undra om jag fick någon smäll under lördagskvällen,fick ont i pannan men det syndes inget. Jag fick även lite rivmärken på ryggen under fredagskväll =P


Han kom men synd att vi inte såg så mycket,vill träffa dig igen men är allt sant som jag har hört? Jag vet inte för jag känner inte dig direkt,men du kan ju ha ändrats som person vilket jag hoppas på.


Jag har handlat kläder för 800kr,skor för 500kr o sedan åkte vi till utsiktstornet där vi såg över hela Torsby i regnet..hmm.. Vi var även till skitunnel,där dom åker längdskidor på snö i en tunnel på sommaren =P


Igår åkte jag,syrran,LindaB,mamma,Peter,Madde o Tindra in till Sunne vattenland. Det var kul,tänkte åka frittfall men vågade liksom inte. Jag,LindaB,syrran o Peter åkte mamuten på en ring i en tunnel i en sväng o så klart hamnade jag längst upp mot svängen så jag liksom ramlade mot Peter o slog käken i hans huvud,det blev väl så hårt tryck kan jag tänka mig,så efter det fick jag ett rött märke o spottade lite blod,men det kändes som om hela käken lossnade på mig.

Jag o syrran simmade mot strömt vatten så nu har jag lite träningsvärk oxå plus ont i nacken. Men som sagt det var kul där,det ska jag göra om =)


Här nedan är en bild från mamuten,då vi precis kommit fram o ska ur ringen,andra bilden är från barnpolen o bakom allt är två olika frittfall i rött o det tredje kortet är från Säffle.






 
 
nazlii

nazlii

26 juni 2008 19:32

men urrs vilken bild på mig då urd urs

http://nazlii.bloggagratis.se

 
Ingen bild

A

26 juni 2008 22:09

låter som om du har haft en helt ok vecka :) kan säga att min har inte vart så jäkla kul :( jobb,jobb o åter jobb..ska bli skönt med semester i december :)

 
sara

sara

4 juli 2008 01:06

de verka ju kul de där badet ni va på:P

http://denkerskjodt.bloggagratis.se

 
Ingen bild

tjalle

19 augusti 2008 00:03

hehe det var ju kul att man fick vara med i din bolgg

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marie Grinde - 4 augusti 2011 10:50

Det var länge sen jag skrev nu och ärligt talat så har jag inge lust att blogga längre.. men jag ska väl skriva några rader nu när jag ändå är igång.   Den 14-16 oktober tar Linda och jag bussen ner till huvudstaden där vi kommer tillbringa två n...

Av Marie Grinde - 13 april 2011 13:43


Våren är kommen,snöhögarna blir mindre och mindre,vägen är bar,mc knuttarna börjar komma fram,fåglarna sjunger sin visa,solen tittar fram och graderna stiger.   Det var ett tag sen jag skrev här nu,men det har inte hänt så mycket i mitt liv dom s...

Av Marie Grinde - 8 mars 2011 22:54

Efter två månader har dom äntligen rivit centrumkiosken.   Varje dag sen den 12 december,eller minns jag fel? :)   Ihelgen har jag varit nere i Boxholm hos den jag gillar mest,helgen har varit helt underbar men den har gått för fort,hoppas da...

Av Marie Grinde - 22 februari 2011 23:13


Bloggar fast jag inte har något vettigt att blogga om denna gång.   Datorn är inte riktigt frisk nu,den lever sin egen lilla värld ibland,hur seg som helst och sen stängs den av efter en blå skärm med en massa text på som jag fattar nada utav. Hj...

Av Marie Grinde - 3 februari 2011 22:14


Snart är det alla hjärtans dag och då får många höra tre ord som är magiska, "Jag älskar dig", och dom orden kan du även visa genom kommunikation, ditt kroppsspråk och genom dina handlingar. Ibland behöver du bara ge en kram eller beröra din älskade ...

Ovido - Quiz & Flashcards