Alla inlägg den 17 juni 2008

Av Marie Grinde - 17 juni 2008 20:49

Just nu sitter jag o väntar tills jag får skölja ur färgen i håret,ska bli brun violett eller vad färgen hette =P brunröd kan man säga att det var,men jag hoppas det blir snyggt iallafall,vad gör jag annars?!


Idag har syrran o jag varit i duue eller vad det heter (badställe),var där ett tag o solade o knäppte lite kort.


Imorrn ska vi in till Karlstad o shoppa lite,ska även möta upp mamma där,så jag åker vidare med henne till Torsby efter allt shoppande. Jag ska försöka o handla skor,träningskläder,jeans,linne o någon kofta..Hoppas kan man alltid göra iallafall..


130kr för att springa loppet i Torsby o den är ca 8,5 km..Hmm..jag är sugen på att springa men ändå inte,det lät långt. 130kr när man kan springa gratis?! Hmm...vi får se hur jag gör. Vi kanske ska till Sunne äventyrsbad o det kostar 150kr,hellre Sunne än att springa säger jag men jag kanske gör både och..som sagt vi får se..


Hoppas på att en viss person kommer i midsommar ner till Torsby,det var ett tag sen o det vore kul o träffa dig igen ;o)



Ovido - Quiz & Flashcards