Alla inlägg den 8 januari 2011

Av Marie Grinde - 8 januari 2011 23:17

Åter igen har det varit rallyträning i Sveg för.. ja jag vet inte hur många år tillbaks,men alltid vid denna helg samma år. Då jag fyllde 19 år så var jag ut och då stötte jag på rallykillarna för första gången och sen har det bara fortsatt så varje år,gamla som nya rallyåkare.

Igår blev det en sväng på folkan men det var ju mer för 40+ där,så vi gick vidare till mysen sen där våran åldersgrupp hängde.

Här kommer två bilder från gårdagens utgång och som vanligt så kan inte jag o syrran skärpa till oss på bilderna ;)


 

 


Nu är jag i Hede och imorgon väntas tårtkalas för ett tvillingpar som blir 25år. Morfar och Ivan var hit idag och firade oss,kul att dom hittade vägen till Hede igen efter många år ;)



Ovido - Quiz & Flashcards