Alla inlägg den 3 januari 2011

Av Marie Grinde - 3 januari 2011 18:16

1. Hur gammal är du om fem år? - 30 år,jisses vad tiden går fort
2. Vem var den sista du träffade? - Morfar eller rättare sagt Mamma,Linda o Johan i bilen på vägen hem =P
3. Hur lång är du? - 165cm tror jag
4. Vilken var den senaste film du sett? - Bröderna Karlsson
5. Vem ringde du senast? - Johan
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? - Till Johan, "Hur långt har du kommit nu? Du får vända om du vill ;) "
7. Vad är dagens planer? - Hela dagen har redan gått nästan, så ikväll blir man en soffpotatis ;)
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? - Skicka sms. Beror på vem det är till.
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? - Skilda
10. När såg du senast din mamma? - Idag
11. Vilken ögonfärg har du? - Blå
12. När vaknade du idag? - Bra fråga,har vaknat lite hitt som tätt men lyckats somna om men jag klev upp vid 11-tiden.
13. Har du någon gång hittat en katt? - Nix
14. Vilken är din favoritplats? - Sängen? Om jag hade badkar så skulle det vara den ;)
15. Vilken plats föredrar du minst? - Tvättstugan tror jag
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? - Inte en blekaste aning. Men lycklig är jag förhoppningsvis
17. Vad skrämde dig som barn? - Spindlar, även än idag.
18. Vem fick dig att skratta senast? - Mamma
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? - Nä det tycker jag inte
20. Har du stationär eller bärbar dator? - Bärbar
21. Sover du med eller utan kläder på dig? - Beror på hur kallt det är
22. Hur många kuddar har du i sängen? -  4stycken
23. Hur många landskap har du bott i? - i 2 landskap
24. Har du någon gång spytt på fyllan? - Klart jag har,vem har inte gjort det nån gång
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? - Beror på vilken årstid
26. Är du social? - Ja det tycker jag
27. Vilken är din favoritglass? - Mjukglass,men alla glassorter är god på olika sätt
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? - Skrika av glädje och sedan boka en resa
29. Tycker du om kinamat? -  Yesbox
30. Tycker du om kaffe? - Jag brukar dricka det iallafall men om det är gott vet jag inte riktigt
31. Vad dricker du till frukost? - Vatten,kaffe eller te
32. Sover du på någon särskild sida? - Vänster sida av sängen
33. Kan du spela poker? - Nje
34. Tycker du om att mysa? - Självklart
35. Är du en beroendemänniska? - Ibland kanske
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? - Japp, syrran
37. Vill du ha barn? - Ja
38. Kan du några andra språk än svenska? - Engelska
39. Har du någonsin åkt ambulans? - Njae det tror jag inte
40. Föredrar du havet eller en pool? - Havet men pool kan vara mysigt det oxå
41. Vad spenderar du helst pengar på? - Oj det vet jag inte riktigt
42. Äger du dyra smycken? - Dyra? Nja
43. Har du någon gång testat någon drog? - Räknas cigaretter?
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? - Godis
45. Vem är den roligaste människan du känner? - Ännu en svår fråga,alla är roliga på sitt sätt ;)
46. Välj ett ärr på din kropp? - På långfingret efter en ring
47. Vad har du för ringsignal? - Maybellene i Hofteholder med Volbeat
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? - Njae det tror jag inte
49. Flirtar du mycket? - Nä
50. Vart togs din profilbild för din blogg? - The Studio i Malmö
51. Kan du byta olja på bilen? - Ja
52. Har du fått fortkörningsböter? - Nej
53. Vilken var den senaste bok du läste? - Läser inte böcker
54. Läser du dagstidningen? - Det händer
55. Prenumererar du på någon veckotidning? - Inte längre
56. Dansar du i bilen? - Nee
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? - P3 digilistan
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? - Gubbar
59. Har du pussat någon under dom senaste 24timmarna? - Mm det har jag ;)
60. Saknar du någon just nu? - Ja

Ovido - Quiz & Flashcards