Direktlänk till inlägg 13 juni 2010

Frågor o svar

Av Marie Grinde - 13 juni 2010 19:51

SKULLE DU HELST
1. pierca tungan eller läppen? -  Jag vill ju ha både och men tungan kanske
2. vara seriös eller oseriös? - Seriös
3. Dricka grön eller röd mjölk? - Mjölken är faktiskt vit =P
4. Brinna upp eller drunkna? - Det har jag inte tänkt på
5. Umgås med dina föräldrar eller vänner? - Vänner men föräldrarna går oxå bra,men man gör inte samma saker med dom som med vänner.

SVARA ÄRLIGT
1. tycker du om någon nu? - Njae
2. har du skolkat?  - Mmm,tyvärr. Ung o dum var man då =P
3. varmt eller kallt? -  Varmt
4. soligt eller regn? - Soligt
5. fanta eller cola? - Beror på vad jag är sugen på

6. är du nyttig av dig? - Det händer ibland faktiskt :)

OM MIG
1. vad heter du? - Marie
2. syskon? - 2 bröder,1 syster
3. Vart bor du? -  Sveg

4. Hur många barn vill du ha? - 2 eller kanske 3
5. Vill du gifta dig? - Med drömprinsen,ja tack!
6.Humör just nu? - Rastlös
7. Sugen på just nu? - Onyttiga saker =P


HAR DU DE SENASTE 24 TIMMARNA
1. Pussat någon? -  Näe
2. Sjungit? - Kanske det kanske =P

3. Blivit kramad? - Jepp,av en av bustrollen 
4. Känt dig fånig? - Nä

5. Saknat någon? -  Mmm
6. Dansat galet? -  Nopp
7. klippt håret? - Inte det heller

8. Gråtit? -  Nä men hostat =P
9. Pluggat? -  Gör inte sånt längre

GREJER
1. Har du blivit jagad av polisen någon gång? - I drömmen kanske
2. Har du en hund? - Näe
3. sover du helst ensam eller med någon? - Beror på vilket humör man är på
4. Tror du på spöken? - Ja

5. Är du mörkrädd? - Mm,lite grann
6. Är du morgonpigg? - Nja,ibland
7. Vad vill du ha just nu? - Kärlek :)

 

KÄRLEK
1. Är du singel nu? - Yes box
2. Föredrar du långa förhållanden istället för korta? - Långa
3. Är du redo o satsa på ett seriöst förhållande nu? - Ja
4. Har du dumpat någon och sedan ångrat dig? - Nja,kanske
5. Har du någon gång varit riktigt svartsjuk? - Mmm,inte bra
6. Har du hållt på med någon för att göra någon annan svartsjuk? - Nej
7. Har du varit på en blind-date? -  Jepp
8. Sagt jag älskar dig till någon och verkligen menat de? - Ja
9. Saknar du någon av dina ex? - Ibland
10. Somnat gråtande pga kärleken? - Har jag säkert gjort
11. Brukar du tänka på dina ex? - Är inte detta samma som fråga 11?
12. Nån kärlekslåt som påminner dig om någon? - Njae,vet inte riktigt

KOMPISAR
13. Har du nån bästa vän? - Alla har säkert nån bästa vän
14. Är du ofta med dina vänner? - Försöker

15. Vad brukar ni hitta på? -  Middag,vinkvällar,promenader,ja allt möjligt
16. Bästa minnet med nån vän? - Oj,har många minnen :)
17. Säg namnen på några riktigt bra vänner? - Ingen vän nämd,ingen glömd :)

18. Kan du vara dig själv med dina kompisar? - Ja
19. Vem vet mest om dig? - Syrran o Linda tror jag nästan


VEM I DIN  KLASS
Går inte i skolan längre

20. Är snyggast? -
21. Har bäst sångröst? -
22. Har bäst humor? -
23. Skulle du vilja hångla med? -
24. Är högljudast? -
25. Skolkar mest? -
26. Är mest pluggis?

ÖVRIGT

27. Hånglat i mer än tre minuter? - Ja
28. Sovit i en annans säng? - Mmm
29. Hånglat i regn? - Jepp
30. Sovit naken? - All har säkert gjort det någon gång så svar Ja
31. Hoppat i en bil med folk du just träffat? - Mmm

32. Blivit tagen av polisen? - Näe va?
33. Smugit ut ur ditt hus? - Nej
34. Haft känslor för någon som inte känt det samma? - Ja 
35. Struntat i skolan för att göra något roligare? Näe
36. Sovit i en säng med någon av motsatta könet? - Japp

OM DIG
37. Hur gammal är du? - 24
38. Hur lång är du? - Kort,165 kanske

39. Vart bor du? - Har inte den här frågan redan varit?
40. Är du nöjd med ditt rum? - Nepp
41. Villken är din riktiga hårfärg? - Frisören säger råttfärgad iallafall,men jag färgar mest
42. Vad väger du? - Om vaddå?
43. Har du någon sjukdom? - Nej
44. Är dina föräldrar skilda? - Ja

45. Gillar du skolan? - Inte då jag gick i skolan men nu längtar man tillbaks

46. Hur svarar du i telefonen? - Det beror på vem det är

VAD
55. Åt du senast? -  Bullar
56. Drack du senast? - Vatten
57. Har du på fötterna? - Strumpor

58. Lyssnar du på just nu? - Just nu spelas Scotts ur högtalaren
59. Gillar du mest hos dig själv? - Ja du,det skulle jag oxå vilja veta

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marie Grinde - 4 augusti 2011 10:50

Det var länge sen jag skrev nu och ärligt talat så har jag inge lust att blogga längre.. men jag ska väl skriva några rader nu när jag ändå är igång.   Den 14-16 oktober tar Linda och jag bussen ner till huvudstaden där vi kommer tillbringa två n...

Av Marie Grinde - 13 april 2011 13:43


Våren är kommen,snöhögarna blir mindre och mindre,vägen är bar,mc knuttarna börjar komma fram,fåglarna sjunger sin visa,solen tittar fram och graderna stiger.   Det var ett tag sen jag skrev här nu,men det har inte hänt så mycket i mitt liv dom s...

Av Marie Grinde - 8 mars 2011 22:54

Efter två månader har dom äntligen rivit centrumkiosken.   Varje dag sen den 12 december,eller minns jag fel? :)   Ihelgen har jag varit nere i Boxholm hos den jag gillar mest,helgen har varit helt underbar men den har gått för fort,hoppas da...

Av Marie Grinde - 22 februari 2011 23:13


Bloggar fast jag inte har något vettigt att blogga om denna gång.   Datorn är inte riktigt frisk nu,den lever sin egen lilla värld ibland,hur seg som helst och sen stängs den av efter en blå skärm med en massa text på som jag fattar nada utav. Hj...

Av Marie Grinde - 3 februari 2011 22:14


Snart är det alla hjärtans dag och då får många höra tre ord som är magiska, "Jag älskar dig", och dom orden kan du även visa genom kommunikation, ditt kroppsspråk och genom dina handlingar. Ibland behöver du bara ge en kram eller beröra din älskade ...

Ovido - Quiz & Flashcards