Direktlänk till inlägg 30 maj 2010

Mors dag

Av Marie Grinde - 30 maj 2010 16:36

Grattis mamma på mors dag.


Igår var  det premiär på storön o det var dåligt. Invigningen brukar vara bra men inte i år. Discot hade dom flyttat in till folkan för dom under 18år får inte visas blad folk som dricker alkohol,enligt den nya lagen. Puben hade dom flyttat till ett annat ställe så det var inge musik där o där dansen var så var det nästan inge folk alls o dessutom sålde dom även kaffe o fikabröd där. Undra hur det blir nästa gång?


Förstår mig inte på vissa människor ibland alltså,vad tänker ni på egentligen?


Ledig idag,så idag blev det lunch tillsammans med Linda o David,sen blev det ett besök på dollar. Gick på kondis sen o köpte lite gott tills mamma o Johan kom på besök o nu har jag intagit soffläge med myskläder på o snart blir det cheez ballz,cola o film resten av dagen/kvällen. Men det blev ingen promenad eller solning som jag hade planerat..hmm...


Ska försöka fixa bloggen med färger o allt då jag har mer ork,råkade ta bort det tidigare idag.


Behöver en bil nu,allt blir mycket smidigare då,man kan ta sig hit o dit utan att hålla busstider o allt.


På onsdag funderar jag på att åka till Hede o bli där tills på torsdag.



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marie Grinde - 4 augusti 2011 10:50

Det var länge sen jag skrev nu och ärligt talat så har jag inge lust att blogga längre.. men jag ska väl skriva några rader nu när jag ändå är igång.   Den 14-16 oktober tar Linda och jag bussen ner till huvudstaden där vi kommer tillbringa två n...

Av Marie Grinde - 13 april 2011 13:43


Våren är kommen,snöhögarna blir mindre och mindre,vägen är bar,mc knuttarna börjar komma fram,fåglarna sjunger sin visa,solen tittar fram och graderna stiger.   Det var ett tag sen jag skrev här nu,men det har inte hänt så mycket i mitt liv dom s...

Av Marie Grinde - 8 mars 2011 22:54

Efter två månader har dom äntligen rivit centrumkiosken.   Varje dag sen den 12 december,eller minns jag fel? :)   Ihelgen har jag varit nere i Boxholm hos den jag gillar mest,helgen har varit helt underbar men den har gått för fort,hoppas da...

Av Marie Grinde - 22 februari 2011 23:13


Bloggar fast jag inte har något vettigt att blogga om denna gång.   Datorn är inte riktigt frisk nu,den lever sin egen lilla värld ibland,hur seg som helst och sen stängs den av efter en blå skärm med en massa text på som jag fattar nada utav. Hj...

Av Marie Grinde - 3 februari 2011 22:14


Snart är det alla hjärtans dag och då får många höra tre ord som är magiska, "Jag älskar dig", och dom orden kan du även visa genom kommunikation, ditt kroppsspråk och genom dina handlingar. Ibland behöver du bara ge en kram eller beröra din älskade ...

Ovido - Quiz & Flashcards