Alla inlägg den 12 september 2008

Av Marie Grinde - 12 september 2008 22:22

Nu var det ett tag sen man skrev här igen..ojojoj måste ta o skärpa mig lite snart =P


Avslutning på storön,det var lite folk,det brukar vara mer tycker jag,vart hör jag hemma egentligen då jag är där,jag känner mig gammal då jag är i discot o för ung i dansen. Då blir det alltså i baren ;o)

2 timmar sömn fick jag den natten,skulle upp o jobba 7.30 dagen efter..


Nu har jag fått tillbaks min mobil eller rättare sagt en ny mobil fast samma modell =P Får hoppas på att denna funkar nu,än så länge gör den det iallafall..


Känns att man inte har tränat på ett bra tag,förra veckan kände jag mig riktig duktig faktsikt,var o simmade 2 dagar,ute o sprang 1 dag o sen var jag ute o gick nästan alla dagar. Detta måste jag göra mer,jag känner mig liksom piggare på något sätt =) I högstadiet tex var jag nästan en sportfåne kan man säga,höll på med sporter hela tiden då.


Var på arbetsförmedlingen för någon dag sen,dom hjälpte mig att söka lite utbildningar bla i Göteborg o Kristianstad..så lång ner,finns det inget närmare tänkte jag..tydligen inte.Har just mailat o frågat om jag kan få lite brocsyrer hemskickat.


Vad vill jag egentligen? Vet ingenting längre,ena stunden vill jag bort o nästa vara kvar här...åhh..jag blir galen..hjälp!! Sugen på att dra till Norge till syrran. Fick ett gullig sms av henne förra helgen om att hon saknade mig o att hon önskade att jag var där o festade med henne =)


Nu har jag ingen cd kvar,pappa fick ta tillbaks den idag så nu är det tomt på hyllan. Pappa köpte den utav mig för ett bra tag sen men sen ville jag låna den ett tag,men nu har jag ingen användning för den längre,lyssnar bara på radio via den o om jag lyssnar på musik så är det via dvdn.


Nästa vecka ska jag på arbetsintervju i Karlstad men de tär i Branäs jobbet är i. All erfarenhet dom söker har jag nästan,så jag kanske ligger på ett plus i kanten där,men det är ju bara över vintersäsongen,så vi får se hur det blir så fall..


Idag fyller fasters gullunge 2 år,ett stort Grattis till Tindra. Hon gillade tårtan som jag tog med mig till henne =) Det första man fick höra utav henne då hon såg den åhhh.. hehe...gullunge =)

Alla andra undrade hur dom får till såna tårtor.


Brände bröd i mirkron idag på jobbet så då var den iallafall väl upptinad sen men lite svart o så luktade det apa sen efter den.. ojojoj jag kan lyckas med allt ibland.. =P


Bild på tårtan (taget av ett foto som Tindra är på)

Bild på mig o mina bröders barn
















Ovido - Quiz & Flashcards