Alla inlägg den 4 augusti 2011

Av Marie Grinde - 4 augusti 2011 10:50

Det var länge sen jag skrev nu och ärligt talat så har jag inge lust att blogga längre.. men jag ska väl skriva några rader nu när jag ändå är igång.


Den 14-16 oktober tar Linda och jag bussen ner till huvudstaden där vi kommer tillbringa två nätter på Rica hotell,vi får VIP-paket på parkett inkl drink,två rätters middag på globen och en t-shirt. På scen kommer Martin Stenmark,Brolle, Frank Andersson,Anders Timell och Thomas Jävheden att stå. Ladies night väntar, som jag längtar :)


Dom rosa fluffiga molnen har åter igen blivit mörka och tråkiga,men innerst inne finns det alltid något rosa moln kvar. Längtan och saknaden är kvar.

En sak är klar,killarna tänker inte på samma sätt som vi tjejer gör,kommer vi från olika planeter eller vad är det frågan om? Det hela slutar med ett tjafs och allt blir värre. Man kanske ska ta och bli nunna istället?


Björnfesten har varit,lika så Härdalsyran, blött och grått under båda festligheterna. Under Hedebyfestvecka sken solen och några droppar regn kom men vad gjorde det,det finna inget dåligt väder bara dåliga kläder. Under fredag var det tiokamp, det var riktigt kul och det borde vi göra fler gånger,alltid kul med lekar. Under kvällen blev det grillbuffé och crusing på gatorna. Picknick och dans väntades under lördagen.


Sommarstaden Halmstad har jag hunnit besökt två gånger i sommar och jag längtar redan tillbaks. Hann även med Liseberg en dag  där kaninerna lekte tjuv och polis just den dagen :P Jag kom upp i atmosfear men jag kom snabbare ner,jisses vilken känsla, hjärtat satt i halsgropen ett tag.


Känner mig så rastlös om kvällarna nu mera, När ska allt vända? Vill bara bort och glömma allt. Drömmer om nya äventyr,utmaningar och frestelser.


      

Mer bilder hittar du på facebook.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards