Alla inlägg den 14 juli 2010

Av Marie Grinde - 14 juli 2010 20:31

Onsdag o jag har redan tagit helg =P Men jag behöver jobba,vill ha mer timmar men dom här dagarna är det fullt upp,imorgon får jag besök  o sen åker jag till Hede,fredag grillkväll hos bror o Madde, o på lördag är det Idre som väntas nykter,chafför vill säga o jag ska inte tycka synd om alla som håller i huvudet under söndag =P


Björnfesten är över o den blev lyckad :) Timotej o Easy kit under fredagkväll o Magnus Carlsson o Easy kit under lördagkväll. Förfest hos Linda o David,men hur började alla att dansa på bord o bänkar egentligen? Nästa stopp är härdalsyran på lördag,då är det Ola som uppträder.


Vad tiden går fort,snart är sommaren slut o det blir mörkare tider. Igår tex var det verkligen mörk kan jag säga,ett riktigt oväder var det då.  Regnet bara öste ner,åska,blixtar o blåst. Det blev 43 millimeter regn.


Vart o vad vill jag?

Ovido - Quiz & Flashcards