Alla inlägg den 10 december 2010

???

Av Marie Grinde - 10 december 2010 21:38

Har tusen frågor men får inget riktigt svar på allt,varför?


Kan man verkligen hitta kärleken via internet? Jag börjar tveka lite grann,jag fann en helt underbar kille som jag verkligen hade hoppats på men det visade sig att han inte ville längre trots att avståndet går att flytta närmare varandra.

Jag tog allt lite hårdare än vad jag trodde.


Allt han sagt,bla "frågan är om jag ska flytta eller om du ska flytta", var det bara prat? Likaså "jag vill komma upp igen o vill verkligen försöka med dig". Dom orden o många till gjorde mig varm,även hans leende o röst.

Jag kommer aldrig glömma frukosten med nybakade scones o allt,allt var uppdukat o klart. Det var första gången någon gjorde detta för mig,även sista gången kanske?


Vad har jag gjort för fel,är det alla funderingar jag har haft som jag ställde till honom, men man ska ju säga vad man tycker o tänker,men ibland kanske man bara ska vara tyst? Han verkade oxå vilja mer men nu är allt borta.


Ska man bli nunna kanske? Allt verkar vara lite lättare o man slipper allt med karlar att göra. Tjejer o killar kommer inte från samma planet,alla tänker på olika sätt.

Från en sak till en annan sak men Hur kan föräldrarna acceptera att sina barn i låg-och mellanstadiet sminkar sig o färgar håret? Är inte det lite tidigt,eller har jag fel? Använder dom bh oxå?


Av Marie Grinde - 10 december 2010 20:54

Ovido - Quiz & Flashcards