Alla inlägg under augusti 2008

Av Marie Grinde - 1 augusti 2008 15:56

Jisses vad trött jag är,har jobabt mellan 6-12 idag plus att jag ahr jobbat 7 dagar nu o mer blir det,jobbar fram till onsdag sen är jag ledig fyra dagar o jobbar åter 12 dagar i streck..men pengar blir det =D


Är hemma i Hede nu över dagen bara,mamma är hos mig nu så vi åkte hit för att hälsa på Peter,Madde o Tindra en sväng.


I tisdags hade jag,Linda,Anna,Annelie,Anette o Carro en liten återträff från skolan o Carro´s Hasse fick oxå vara med =) Vi samlades hos Linda,sedan gick vi på knuten o käkade mat,satt där ett bra tag o snackade o skrattade,sedan gick vi på centrum för att ta oss en glass i det varma vädret,satt där ett tag oxå o skrattade o hade trevligt. Hoppas vi ses snart igen =)


I lördags var det meningen att jag skulle ta det lugnt men det slutade med att jag gick till Emma o Tomas o drack lite o sedan gick vi ut på olsmäss på gammelgården. Tog det rätt lugnt ändå jämnfört vad jag brukar göra =P hihi.. Men iallafall där var det inte så kul,det var typ bara äldre folk där o myggit var det oxå,myggbett över hela benen fick jag.


På onsdag åker jag o mamma ner till Torsby till o med söndag då åker jag hem till Sveg igen o mamma följer med upp igen oxå,tror jag. Men vi får se om jag åker ner,det beror på om inte Madde får knodden tidigare än beräknat =)


Nu har syrran o Johan flyttat till Norge,vem ska jag nu ringa o tracka om kvällarna?! =´(


Nu ska jag ner till Peter o Madde o äta lite taco´s *mums*




Ovido - Quiz & Flashcards