Direktlänk till inlägg 12 maj 2008

Återträff

Av Marie Grinde - 12 maj 2008 15:22

I fredags var jag ledig hela dagen,så gick jag,Emma o Angelica o satte oss på centrum i solen halva dagen,så nu har man bränt sig på axlarna oxå.


I fredagkväll hade vi i min klass(bf) en liten återträff. Vi åt middag (tacogratäng kan man nästan säga att det var) hos mig,vi var tvungen att sitta i vardagssummet så alla fick plats,men det gick bra ändå =) Satt o pratade om nya o gamla minnen,åkte sedan på knuten o tog oss en cider/öl o sedan fortsatte vi hem till Annelie för att spela kubb o sist av allt statiol..det är ju ett måste efter man har druckit =P


Lördagen skulle jag sätta mig på balkongen o sola så ringde Pär-Anton till mig för att jobba,men varför vet jag inte riktigt,det var hur dött som helst,men pengar blev det iallafall =P På kvällen var jag hos Emma o där var det lite partaj kan man säga,var där o spelade kubb,sedan åkte vi till svegskgrogen. Träffade en nygamal "bekant" eller vad säger man egentligen?


Söndagen hade jag tvättid o under tiden jag väntade på tvätten skulle bli klar så var jag,Emma o Tomas ute o gick brorundan,sen när jag kom hem skulle jag vara duktig o göra lite situps men det gick inte så bra..kunde knappt röra mig tillslut,fick så fruktansvärt ont o ryggen/svanken. Jag har ju lite problem med den delen av kroppen plus att jag låg på golvet o ryggen var inte rak..


Grattis till Lillen o Camilla till lilla Natalie =)


Nu till helgen blir det 80års-kalas för farfar o då kommer förhoppningsvis alla kusiner hem o allt =)


Idag har jag jobbat mellan 6-13 o det känns kan jag lova,är helt slut,trött o seg,jag sov kanske bara 3-4 timmar inatt oxå,så det kanske är det oxå. Det blir nog en tidig kväll ikväll iallafall,men jag slår vad om att jag kommer somna framför tv när jag kommer hem nu =P


Nu har äntligen städtimmen slutat på kondis för min del så nu är det bara att hoppas på mer timmar om dagarna istället..


Tänk vilka konstiga drömamr man kan ha egentligen,vissa drömmar vill man ska gå i uppfyllelse medans andra vill man bli av med på en gång. Man drömmer en sak o gör en annan sak i verkligheten tex skrattar,gråter osv..


Nu ska jag gå,måste på ica o handla,sen hem o fixa lite mat innan magen kurrar ihjäl sig..





 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marie Grinde - 4 augusti 2011 10:50

Det var länge sen jag skrev nu och ärligt talat så har jag inge lust att blogga längre.. men jag ska väl skriva några rader nu när jag ändå är igång.   Den 14-16 oktober tar Linda och jag bussen ner till huvudstaden där vi kommer tillbringa två n...

Av Marie Grinde - 13 april 2011 13:43


Våren är kommen,snöhögarna blir mindre och mindre,vägen är bar,mc knuttarna börjar komma fram,fåglarna sjunger sin visa,solen tittar fram och graderna stiger.   Det var ett tag sen jag skrev här nu,men det har inte hänt så mycket i mitt liv dom s...

Av Marie Grinde - 8 mars 2011 22:54

Efter två månader har dom äntligen rivit centrumkiosken.   Varje dag sen den 12 december,eller minns jag fel? :)   Ihelgen har jag varit nere i Boxholm hos den jag gillar mest,helgen har varit helt underbar men den har gått för fort,hoppas da...

Av Marie Grinde - 22 februari 2011 23:13


Bloggar fast jag inte har något vettigt att blogga om denna gång.   Datorn är inte riktigt frisk nu,den lever sin egen lilla värld ibland,hur seg som helst och sen stängs den av efter en blå skärm med en massa text på som jag fattar nada utav. Hj...

Av Marie Grinde - 3 februari 2011 22:14


Snart är det alla hjärtans dag och då får många höra tre ord som är magiska, "Jag älskar dig", och dom orden kan du även visa genom kommunikation, ditt kroppsspråk och genom dina handlingar. Ibland behöver du bara ge en kram eller beröra din älskade ...

Ovido - Quiz & Flashcards