Alla inlägg den 6 november 2007

Av Marie Grinde - 6 november 2007 13:54

lite halloweenbilder

http://www.soppan.com



Av Marie Grinde - 6 november 2007 13:17

I fredags var jag,Carro,Linda o grabbarna ute på mysen,det var lite folk där tyckte jag men det är väl bara för att jag är van vid större ställen nu =P Det är dom vanliga gamla kvar här i sveg. Det var kul iallafall,länge sen man var ut o träffade folk =P


Lördags var jag hos Micke o Maria,det var kul,nästan alla var utklädda =) Jag tror jag kom hem runt 3-tiden iallafall =P Vad mer ska jag säga om helgen..hmm.. Det var kul iallafall =)


Nästa helg ska jag ner till Säffle med pappa o hälsa på syrran o då kanske jag ska få en dator tillomed men om det är hela datorn eller bara skärmen vet jag inte. Ska ringa pappa o fråga =P


Igår var jag hos läkarn o tog lite prover halsprov bla..men det visade ingenting så de tär tydligen bara en vanlig föskylning jag har haft i över två veckor så nu har jag fått hostmedicin,cocelane eller hur det nu stavas =P så det är bara vänta o se om jag blir bättre utav den.



Ovido - Quiz & Flashcards