Alla inlägg under juni 2007

Av Marie Grinde - 13 juni 2007 15:27

TopHat min TopHat det ska bara vara du å jag

TopHat min TopHat åh dina prickar av jordgubb å choklad

TopHat min TopHat och allt gott kommer tillbaka

TopHat min TopHat ifrån GB

TopHat min TopHat ja, allt gott kommer tillbakaaaa!


Lite irriterande låt som går på radio typ hela tiden.. Det här var en av mina favvo-glassar då jag var mindre o nu har den kommit tillbaka efter alla år men nu är det mjukglass som gäller för min del. Vilken är din,kanske är det TopHat?!

Av Marie Grinde - 12 juni 2007 12:04

Ringde skatteverket igår o frågade när jag skulle få min apengar för dekerationen för typ alla har fått dom nu..men jag får mina i augusti v33..suck säger jag bara...Bara hoppas på att man klarar sig till midsommar iallafall..

Igår var vi på brottet o solade o badade..Liten bassäng men stort område..hmm.. Nu har man fått färg på sig iallafall..men magen o benen är värst,dom får typ vara vita året om..tar typ inget på dom :(

Ahh min bikini gick sönder igår så det var bara att beställa en ny från halens sen så beställde jag ett par strandbyxor o en tröja..

Strålande sol ute men det blåser lite,klarblå himel med några enstaka moln..härligt.


En sak har jag inte kommit på ännu här inne..hur funkar det exakt..går det bara att skriva kommentarer,går det att svara tillbaks på kommentarena som ni skriver,eller? Lite seg tänkt ibland när det gäller mig =P hehe


Saknar er alla där hemma..vill åka o hälsa på er alla på en o samma gång =)


Hehe ful bild här nedan på mig =P


Av Marie Grinde - 11 juni 2007 22:11

I lördags "prov" jobbade jag på busfabriken o det gick bra tyckte jag. Fick vara med på ett kalas o kollade hur det gick till sedan hade jag ett själv,men det gick ganska bra iallafall =) Jag skulle typ bara fråga vad dom ville ha för mat o efterrätt o sedan servera dom. På fredag jobbar jag i grillen o börjar på "riktigt". Trevlig personal,typ samma ålder som på mig o man får typ bestämma själv när man vill jobba sedan kollar chefen om det går bra att jobba den dagen osv. Dom har typ en tavla så man får pricka in själv. http://www.busfabriken.se


Strålande sol varje dag och svetten bara rinner o rinner,härligt,lite brun har man blivit,det syns på fötterna iallafall för jag har haft ballerina skor på mig med ett band o kors så efter dom banden är jag vit =P

På torsdagförmiddag kommer syrran o Johan hit,ska bli skoj men midsommar blir bäst =) Party party

Av Marie Grinde - 10 juni 2007 20:59

Hejsan hoppsan

Ny medlem här inne så jag hittar inte riktigt alla funktioner ännu =P Man lär sig något nytt varje gång. Nu ska jag försöka ladda upp en presentationsbild här om jag vet hur man gör,önska mig lycka till =P

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards